(2 votos)

A continuación tienes los distintos textos que pueden escogerse libremente para la ceremonia del matrimonio. Es decir, puede escogerse de entre éstos el que se quiera, según las instrucciones que se dan, pero obligatoriamente tiene que leerse alguno de éstos, y no pueden leerse otros. Hay que tener en cuenta que pueden elegirse una o dos lecturas, un salmo y una lectura del Evangelio. En caso de que se elijan dos lecturas, éstas suelen escogerse una del Antiguo Testamento y otra del Nuevo Testamento. Conviene buscar lectores tanto para la o las lecturas y para el salmo, pero el Evangelio lo lee exclusivamente el sacerdote o diácono que presida la celebración.

[Nota: lo que haya escrito en los textos en rojo, en ningún caso se lee.]

5 comentarios

• Enlace al Comentario NatashuPn06 Miércoles, 06 Enero 2021 19:51 publicado por NatashuPn06

Revolutional update of captchas solving package "XRumer 19.0 + XEvil 5.0":

Captcha solving of Google (ReCaptcha-2 and ReCaptcha-3), Facebook, BitFinex, Bing, MailRu, SolveMedia, Hydra,
    and more than 12000 another categories of captchas,
    with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
    You can use XEvil 5.0 with any most popular SEO/SMM software: iMacros, XRumer, SERP Parser, GSA SER, RankerX, ZennoPoster, Scrapebox, Senuke, FaucetCollector and more than 100 of other programms.

Interested? You can find a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.

See you later!

XEvil.Net

• Enlace al Comentario NatashuPn01 Miércoles, 06 Enero 2021 12:51 publicado por NatashuPn01

Revolutional update of captcha breaking package "XRumer 19.0 + XEvil":

Captcha regignizing of Google (ReCaptcha-2 and ReCaptcha-3), Facebook, BitFinex, Hotmail, MailRu, SolveMedia, Steam,
    and more than 12000 another types of captcha,
    with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
    You can use XEvil 5.0 with any most popular SEO/SMM programms: iMacros, XRumer, SERP Parser, GSA SER, RankerX, ZennoPoster, Scrapebox, Senuke, FaucetCollector and more than 100 of other programms.

Interested? You can find a lot of introducing videos about XEvil in YouTube.

FREE DEMO AVAILABLE!

Good luck ;)

XEvil.Net

• Enlace al Comentario NatashuPn49 Miércoles, 06 Enero 2021 02:12 publicado por NatashuPn49

Absolutely NEW update of captcha solving software "XRumer 19.0 + XEvil":

Captchas solution of Google (ReCaptcha-2 and ReCaptcha-3), Facebook, BitFinex, Hotmail, Mail.Ru, SolveMedia, Steam,
    and more than 12000 another categories of captcha,
    with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
    You can use XEvil 5.0 with any most popular SEO/SMM software: iMacros, XRumer, SERP Parser, GSA SER, RankerX, ZennoPoster, Scrapebox, Senuke, FaucetCollector and more than 100 of other software.

Interested? There are a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.

Good luck ;)

XEvil.Net

• Enlace al Comentario masha.tikhonofaPn87 Martes, 05 Enero 2021 21:23 publicado por masha.tikhonofaPn87

Incredible update of captcha regignizing package "XRumer 19.0 + XEvil":

Captchas solution of Google (ReCaptcha-2 and ReCaptcha-3), Facebook, BitFinex, Bing, MailRu, SolveMedia, Steam,
    and more than 12000 another size-types of captchas,
    with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).

Interested? You can find a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.

See you later ;)

XEvil.Net

• Enlace al Comentario NatashuPn82 Martes, 05 Enero 2021 16:27 publicado por NatashuPn82

Incredible update of captcha solution package "XRumer 19.0 + XEvil":

Captchas recognition of Google (ReCaptcha-2 and ReCaptcha-3), Facebook, BitFinex, Bing, MailRu, SolveMedia, Steam,
    and more than 12000 another types of captchas,
    with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).

Interested? There are a lot of introducing videos about XEvil in YouTube.

See you later ;)